Відділ освіти Виноградівської РДА Друк
Понеділок, 30 березня 2020, 14:48

 


Найкращі вчителі України вестимуть по телебаченню уроки для 5–11 класів


90876565«Освіторія» стала партнером масштабного проєкту з дистанційного навчання. Це відеоуроки від найкращих педагогів країни. Їх транслюватимуть на головних національних та регіональних телеканалах, щоб навіть ті діти, що не мають доступу до інтернету, могли якісно навчатися упродовж карантину

Що за проєкт?

Це загальнонаціональний освітній телепроєкт, який найближчим часом стартує в етерах найбільших українських телеканалів. Ненудні та креативні відеоуроки транслюватимуться в найзручніший для школярів час. Реалізувати частину навчання у вигляді телеуроків запропонував президент Володимир Зеленський.
Навіщо?

Далеко не всі діти під час дистанційного навчання мають змогу скористатись інтернетом та виконувати завдання від вчителів-предметників у Google Classroom чи Padlet. Тому цей освітній телепроєкт стане справжнім спасінням для учнів, які не мають доступу до мережі.
Для яких класів буде доступне навчання?

Ці відеоуроки розробляються для учнів 5–11 класів. Їх проводитимуть найкращі вчителі України, які добровільно запропонували стати на час карантину телеведучими. До слова, заняття будуть цікаві і дорослим, які на карантині хочуть вивчити щось корисне та пригадати забуте зі шкільних років.
Які навчальні дисципліни будуть доступні на ТБ?

Хімія, фізика, біологія, географія, українська мова та література, англійська мова, історія України та світу, алгебра, геометрія та навіть спортивні руханки. Їх оперативно знімають і монтують цими днями в Новопечерській школі.
Хто реалізує проєкт з теленавчання?
Роботу над відеоуроками веде громадська спілка «Освіторія» спільно Міністерство освіти і науки України, Офіс Президента України та Комітет Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій.

Локація надана Новопечерською школою.


Про можливості навчання під час карантину


123456623 березня Міністерство цифрової трансформації України презентувало оглядовий онлайн-курс сервісів дистанційного навчання для освітян. Онлайн-курс доступний на платформі Дія. Цифрова освіта. за посиланням: https://osvita.diia.gov.ua/courses/online-services-for-teachers.
Онлайн-курс містить 6 відеороликів, у яких ідеться про алгоритми та комунікацію вчителів і учнів на період дистанційного навчання, а також набір сервісів і специфіку їх використання для вчителів, зокрема: Google Classroom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Zoom, Class Dojo, Classtime, Viber та інші.
За добу для навчання на онлайн-курсі було зареєстровано більше 6000 педагогів, з яких майже 5000 повністю пройшли курс і отримали електронні сертифікати.
Водночас інформуємо, що до завершення карантину продовжує працювати віртуальна школа „Ранок" і кожного буднього дня проводить безкоштовні онлайн-уроки для учнів закладів загальної середньої освіти. Актуальну інформацію про Віртуальну школу „Ранок" можна знайти на сайті https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/.
Крім того, щочетверга „Ранок" проводить Віртуальні педради. 26 березня відбудеться чергова онлайн-педрада на тему „Як стати гуру в дистанційному навчанні: 10 практичних порад". Кожний зареєстрований (реєстрація за посиланням: https://cutt.ly/ptbcvUF) учасник, який заповнить запропоновану Google-Форму та успішно пройде тест, отримає сертифікат із зазначенням кількості прослуханих годин.
Звертаємо увагу, що розклад постійно оновлюється, тож рекомендуємо слідкувати за розміщенням інформації за посиланням: https://cutt.ly/ttbTIyW. 


18 інструментів Google для вчителів!


78965440001. Почніть відеозустріч зі своїми учнями. Ви можете створити відеозустріч у Hangouts Meet і запросити весь клас. Щоб заощадити трафік, вимикайте камеру, коли це можливо: https://meet.google.com/
2. Обговорення з класом у реальному часі. За допомогою функції «Запитання аудиторії» в Google Презентаціях ваші учні зможуть ставити запитання в реальному часі та голосувати за найкращі: https://slides.google.com/
3. Пряма трансляція вашого уроку. Пряма трансляція заощаджує пропускну спроможність. Це корисно, якщо у вас повільний Інтернет. Запишіть урок і опублікуйте його в Класі, щоб учні змогли переглянути його пізніше: https://calendar.google.com/
4. Спілкуйтеся з учнями та залучайте їх до роботи. За допомогою Google Класу можна давати завдання, заохочувати учнів до спільної роботи та підтримувати з ними зв'язок навіть із дому: https://classroom.google.com/
5. Створіть для своїх учнів веб-сайт класу. Завдяки Google Сайтам ви можете легко створити власний веб-сайт і публікувати на ньому інформацію про уроки, таблиці, відеозаписи та багато іншого: https://sites.google.com/new
6. Створіть для своїх учнів онлайн-тест. Створюйте проміжні та підсумкові тести, щоб учні могли продемонструвати свій рівень знань, а ви – заощадити час на оцінювання: https://docs.google.com/forms/u/0/?tgif=d
7. Додавайте коментарі в Google Документах у реальному часі. За допомогою коментарів у Google Документах можна швидко залишати відгуки, поки учні працюють над завданням: https://docs.google.com/
8. Набирайте текст голосом. Учні можуть використовувати голосові команди, щоб вводити, редагувати й форматувати текст у Google Документах і Google Презентаціях без клавіатури: https://docs.new/
9. Дізнайтеся про спеціальні можливості на Chromebook. Допоможіть учням з обмеженими можливостями навчитися використовувати cпеціальні функції на Chromebook: https://edu.google.com/.../access.../chromebooks-accessibility/...
10. Дізнайтеся про спеціальні можливості для користувачів G Suite. Допоможіть учням з обмеженими можливостями використовувати допоміжні технології в G Suite, такі як голосовий набір тексту та підтримка шрифту Брайля. https://edu.google.com/.../accessibili.../gsuite-accessibility/...
11. Підтримуйте активні обговорення. Запропонуйте учням публікувати запитання та коментарі в Google Класі, щоб підтримувати між ними дискусію. https://classroom.google.com/
12. Організуйте зустрічі у форматі "один на один». Налаштуйте інтервали для зустрічей у Google Календарі та дозвольте учням резервувати час для персональних та групових зустрічей: https://calendar.google.com/
13. Пишіть і малюйте на віртуальній дошці. Пишіть і малюйте на віртуальній дошці Jamboard, показуйте свій екран і заохочуйте учнів співпрацювати за допомогою карт думок, діаграм тощо: https://jamboard.google.com/
14. Підтримуйте зв'язок із батьками та опікунами. Надсилайте регулярні сповіщення електронною поштою батькам і опікунам у Google Класі, щоб ділитися з ними успіхами учнів: https://classroom.google.com/
15. Робіть віртуальні перерви на каву. Важливо залишатися на зв'язку з колегами. Створіть регулярні події в Google Календарі та запросіть колег на відеозустрічі через Hangouts Meet, щоб поспілкуватися за кавою: https://calendar.google.com/
16. Діліться навчальними ресурсами зі своєю командою: Якщо ви створюєте ресурси, якими можуть користуватися інші вчителі, поділіться ними через Google Диск: https://drive.google.com/
17. Спілкуйтесь у чаті. Використовуйте Hangouts Chat, щоб залишатися на зв'язку з колегами. Створюйте групові чати для обговорень:https://chat.google.com/
18. Діліться новинами з усіма колегами. Використовуйте Google Групи для створення списку розсилки, щоб одночасно інформувати всіх своїх колег: https://groups.google.com/

                                                                                                                                                                                   Відділ освіти Виноградівської РДА 

 


8990777889909


 

Карантин: онлайн-сервіси для вчителів


2805 iМіністерство цифрової трансформації України запропонувало всім вчителям України освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». Серіал розрахований на новачків та складається із 6 серій тривалістю 8-26 хвилин.
У серіалі йдеться про алгоритми та комунікацію вчителів і учнів на період дистанційного навчання, а також набір сервісів і специфіку їх використання для вчителів, зокрема: Google Classroom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Zoom, Class Dojo, Classtime, Viber та інші.
Подивившись серіал ви зрозумієте як:
• Комунікувати з учнями.
• Користуватися онлайн-сервісами.
• Створювати відеоконференції.
• Збирати файли з роботами.
• Ставити оцінки онлайн.
• Контролювати виконання завдань.
• Використовувати соціальні мережі.
• Створювати контрольні роботи.
• Надавати консультації учням.
• Створювати віртуальну вчительську.
Серія 0. «Перш ніж пірнути в онлайн з головою». У цій серії: вступне слово від Оленки Северенчук, директорки з розвитку Ukrainian Global School, радниці заступника міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.
Серія 1. «Алгоритми та комунікація вчителів і учнів на період дистанційного навчання».
Серія 2. «Набір і специфіка використання сервісів для вчителів». У цій серії: Як організувати спілкування з учнями? Чому всім учителям важливо синхронізуватись та визначитись, яку платформу використовувати? Якою є роль соціальних мереж як системи комунікації з учнями? Допоможе розібратись із цим Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize. В цій серії відбувається огляд сервісів та соцмереж: Google Site, Facebook, Instagram, Telegram, Tik Tok, Google Classroom, Class Dojo, Padlet, Zoom, Hangouts, Skype, Viber.
Серія 3. «Дізнаємось більше про Class Dojo». У цій серії: Class Dojo — це зручний інструмент для оцінки роботи класу в реальному часі. Ідея сервісу полягає в створенні зручної та легкокерованої системи заохочення з різними ролями і рівнями доступу. Кожен знаходить мотивацію за певне досягнення. Передбачений щоденник рефлексій для учня. Більше деталей розповість Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.
Серія 4. «Google Classroom для організації дистанційного навчання». У цій серії: з Google Classroom можна спілкуватись, збирати файли з роботами, ставити оцінки, контролювати терміни виконання завдань, створити контрольну роботу за варіантами, надавати консультації для кожного учня в приватному режимі. Особливостями використання сервісу поділиться Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.
Серія 5. «Огляд онлайн-інструменту Microsoft Teams». У цій серії: Завдяки безкоштовному онлайн-інструменту Microsoft Teams учні та вчителі матимуть доступ до навчальних матеріалів і зможуть взаємодіяти. Основою інструменту є команда — можна об'єднати учнів у класи. В кожній команді можна створити тематичні канали за предметами, наприклад, математика або історія. Аби співпрацювати з колегами, варто створити команду — віртуальну вчительську. Більше подробиць ви дізнаєтесь у серії за участю Марини Лютинської, вчителя Ліко-школи, експерта Microsoft.


Чим зайняти дитину під час карантину – поради психологів


Психолог запропонувала 5 ідей для проведення корисного дозвілля з дітьми:
• Настільні ігри неодмінно мають захопити вашу дитину. Їх варто обирати за віком. Для учнів початкової школи буде цікаво пограти у «ходилки-бродилки з кубиком», для підлітків та старшокласників – монополію та інші ігри, які розвивають логічне мислення. Лото, карти, пазли – теж будуть цікаві для дітей будь-якого віку.
• Заняття для розвитку теж будуть доречні. До цієї категорії можна віднести розмальовки, ліплення з пластиліну. Звичайно ж, такий вид діяльності сприяє розвитку творчих здібностей. А ще можна запропонувати дитині виготовити фотоколаж сім'ї. На великому аркуші паперу можна намалювати велике дерево, на гілках якого приклеїти фотографії членів сім'ї. Таке заняття неодмінно сподобається вашій дитині.
• Хатні справи. Долучайте дітей до домашньої роботи – їм цікаво, а для вас неабияка допомога. Можна разом помити посуд, приготувати смачну страву або полити вазони. А ще можете разом з дитиною посадити якусь рослину в горщик та стежити за її ростом.
• Звичайне читання перетворіть у гру. Після прочитання казки або оповідання спробуйте разом з дитиною влаштувати за її мотивами домашній театр. Цікавим для дітей буде також театр тіней. Для цього необхідно встановити настільну лампу біля стіни і руками показувати фігури тварин.
• Ведення щоденника. Купіть для дитини гарний блокнот, який застібається на замочок чи закривається на ключик. Їх у продажі є безліч варіантів. Запропонуйте своєму чаду щоденно вести блокнот, записувати туди свої думки та описувати, як минув день. Це допоможе розвивати пам'ять дитини та розвине здатність чітко висловлюватися.
«Кожним мамі та татові корисно задавати собі одне запитання: «Коли моя дитина підросте і буде згадувати своє дитинство, що вона буде пам'ятати?» Відповідаючи на це запитання кожен повинен зрозуміти, чи правильно дитина проводить своє дозвілля. Зрозуміло, що батьки, які прийшли з роботи, не завжди можуть активно проводити з дитиною час. І телефон для батьків інколи є рятівним. Але пам'ятайте, що діти дуже швидко виростають. Тому шукайте скрізь балансу – аби був час і для себе, і для дитини», - радить батькам практичний психолог Наталія Ханецька.
У якому віці можна лишати дитину вдома наодинці
Юридично залишати насамоті дитину до 11 років заборонено. З психологічної точки зору теж. Однак, є діти, яких і в 15 років залишити наодинці небезпечно. Як дізнатися, чи готова ваша дитина бути деякий час одна? Для цього запитайте, скажімо, дитину чи погана звичка гризти нігті. Здебільшого діти відповідають, що це погано. На перший погляд, батьки вважають, що дитина молодець і що вона все правильно каже. Після цього поставне друге питання: «Чому ти вважаєш, що це погано?». Якщо у дитини є сформоване відчуття "я" і "що важливо для мене", то вона відповідатиме: «У мене нігті будуть не красиві...», «Це погано для мого здоров'я». Якщо ж у дитини цього поняття ще немає, відповідь буде: «Бо мама буде сваритися і дітки будуть сміятися». Відчуваєте різницю? Ось це запитання можна використовувати перевіряючи, чи готова ваша дитина бути вдома одна. Якщо дитина не лише розуміє, що є погане і хороше, а коли усвідомлює, чому це для неї погано або добре. В жодному разі не залишайте дітей, коли помічаєте, що у них поганий настрій або спостерігається депресивний стан. Якщо безвихідь і залишити дитину наодинці все ж таки доведеться, дайте її таке завдання, яке дитина може виконати. Наприклад, скласти пазли або розмалювати малюнок. Повернувшись додому, не забудьте похвалити своє чадо та сказати, що ви ним пишаєтеся! 


ПРЕЗИДЕНТ ПІДПИСАВ ЗАКОН "ПРО ПОВНУ ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ"

566477848849Президент Володимир Зеленський підписав Закон "Про повну загальну середню освіту", ухвалений Верховною Радою 16 січня 2020 року. Закон із підписом Президента повернуто до Верховної Ради сьогодні, 13 березня 2020 року.
"Дякуємо Президенту за підтримку закону – відтепер ми маємо можливість втілювати у шкільній освіті заплановані зміни. Цей закон покликаний розвивати Нову українську школу та надавати нові можливості для наших учнів та їхніх батьків, вчителів, освітніх управлінців. Попереду – чимало кропіткої роботи над втіленням запланованих змін. Закликаємо долучатись до них усіх, хто зацікавлений у побудові Нової української школи", – зазначила заступниця Міністра освіти і науки Любомира Мандзій.
Зокрема, закон гарантує рівний доступ до освіти для учнів, забезпечує педагогічну автономію вчителів та передбачає більше можливостей для шкіл у використанні власних коштів.
Учні отримують можливість будувати індивідуальні освітні траєкторії, обирати навчальні предмети та мати більше прав для учнівського самоврядування. Батькам учнів закон надає гарантії безпечнішого середовища для дітей, зокрема – гарантії захисту від булінгу, а також право ініціювати позаплановий інституційний аудит у школі.
Документ надає вчителям реальну автономію у створенні програм, розробці систем оцінювання, відкриває ширші можливості для підвищення кваліфікації та зростання їхньої зарплати.
Закон також встановлює нові підходи до призначення директорів шкіл, надає більше можливостей для підсилення шкіл педагогами та запроваджує педагогічну інтернатуру для молодих вчителів.
Нагадаємо, у 2020 році понад 73 тис молодих вчителів зі стажем до 10 років отримають виплату в 21 020 грн. 3 березня 2020 року своїм рішенням Кабмін спрямував на місця відповідні кошти.


 

 

5e6a5c3589391829235565 

 


Підведено підсумки ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад


20200228100858-4339У ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2019-2020 навчальному році взяло участь 64 учнів закладів загальної середньої освіти Виноградівського району.
Загалом ми маємо 28 переможців! І місце - 1 учень, ІІ місце – 11 учнів , ІІІ місце – 16 учнів.
Вітаємо переможців, а саме:
- Ісаєвич Даніелу Юріївну – ученицю 11 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, яка здобула диплом ІІ ступеня (англійська мова);
- Черепко Катерину Михайлівну – ученицю 10 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, яка здобула диплом ІІІ ступеня ( англійська мова);
- Зінченко Богдана Віталійовича – учня 8 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, яка здобула диплом ІІІ ступеня (математика);
- Дьоміна Володимира Івановича – учня 10 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, який здобув диплом ІІІ ступеня (математика);
- Сікору Олександра Анатолійовича – учня 7 класу Виноградівської гімназії Виноградівської районної ради Закарпатської області, який здобув диплом ІІІ ступеня, (математика);
- Лоя Максима Юрійовича учня 9 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області,який здобув диплом ІІ ступеня (фізика);
- Дьоміна Володимира Івановича – учня 10 класу Виноградівської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, який
здобув диплом ІІІ ступеня (хімія);
- Поп Никиту Петровича - учня 10 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Виноградівської районної ради Закарпатської області,який здобув диплом ІІ ступеня (біологія);
- Клювак Яну Володимирівну – ученицю Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Виноградівської районної ради Закарпатської області, яка здобула диплом ІІІ ступеня (біологія);
- Данкович Наталію Іванівну – ученицю 9 класу Підвиноградівської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів Виноградівської районної ради Закарпатської області, яка
здобула диплом ІІІ ступеня (географія);
- Савко Олександра Йосиповича – учня 9 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Виноградівської районної ради Закарпатської області, який здобув диплом ІІІ ступеня (географія);
- Устич Олександра Юрійовича – учня 10 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Виноградівської районної ради Закарпатської області, який здобув диплом ІІІ ступеня (географія);
- Фодор Андрія Юрійовича- учня 10 класу Королівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Виноградівської районної ради Закарпатської області,який здобув диплом ІІІ ступеня (географія);
- Гречин Мирославу Юріївну – ученицю 11 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Виноградівської районної ради Закарпатської області, яка здобула диплом ІІІ ступеня (географія);
Лоя Максима Юрійовича - учня 9 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, який здобув диплом ІІ ступеня (інформатика);
- Дьоміна Володимира Івановича – учня 10 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, який здобув диплом ІІ ступеня (інформатика);
- Пішту Ігоря Івановича – учня 9 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, який здобув диплом ІІІ ступеня (інформатика);
- Сікору Олександра Анатолійовича - учня 7 (11) класу Виноградівської гімназії Виноградівської районної ради Закарпатської області, який здобув диплом ІІІ ступеня (інформатика);
- Бровді Віталія Михайловича - учня 10 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, який здобув диплом ІІ ступеня ( інформаційні технології);
- Сікору Олександра Анатолійовича - учня 7 (11) класу Виноградівської гімназії Виноградівської районної ради Закарпатської області, який здобув диплом ІІ ступеня (інформаційні технології);
- Вовк Ірину Анатоліївну – ученицю 9 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, яка здобула диплом ІІІ ступеня ( інформаційні технології);
- Куруц Тетяну Юріївну – ученицю 11 класу Підвиноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Виноградівської районної ради Закарпатської області ( Підвиноградівський навчально-виробничий комбінат), яка здобула диплом ІІ ступеня (з обслуговуючої праці);
- Естінко Крістіну Федорівну – ученицю 9 класу Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, яка здобула диплом ІІІ ступеня (з обслуговуючої праці);
- Любка Володимира Володимировича – учня 9 класу Олешницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Виноградівської районної ради Закарпатської області, який здобув диплом ІІ ступеня (технічна праця);
- Донку Естер – ученицю 6 (10) класу Пийтерфолівського ліцею благодійного фонду управління Закарпатської області, яка здобула диплом І ступеня (угорська мова та література);
- Молнар Доріну Йосипівну ученицю 5 (9) класу Карачинського греко-католицького
ліцею імені єпископа Олександра Стойки , яка здобула диплом ІІ ступеня (угорська
мова та література);
- Митро Барбару Василівну – ученицю 6 (10) класу Карачинського греко-католицького ліцею імені єпископа Олександра Стойки, яка здобула диплом ІІ ступеня (українська мова та література);
- Нодь Балаж- Олександра Балажовича – учня 10 класу Фанчиківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Виноградівської районної ради Закарпатської області , який здобув диплом ІІІ ступеня (правознавство).

Відділ освіти Виноградівської РДА


 

Вітаємо переможців та фіналістів ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020»

49292359В області підбили підсумки та нагородили переможців обласного етапу Всеукраїнського конкурсу " Учитель року-2020».
За підсумками змагань переможцями обласного етапу Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2020" стали освітяни Виноградівщини:

-Розгоні Тетяна Василівна- вчитель образотворчого мистецтва Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Виноградівської районної ради Закарпатської області, лауреат, яка посіла ІІ місце у другому турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020» у номінації «Образотворче мистецтво»;

-Гевді Оксана Іванівна - вчитель історії Тросницької загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів Виноградівської районної ради Закарпатської області фіналістка другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2020" у номінації « Історія»;

-Василинець Мирослава Юріївна–вчитель початкових класів Виноградівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 4 Виноградівської районної ради Закарпатської області, фіналістка другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2020" у номінації «Початкова школа».

Відділ освіти Виноградівської РДА


2020-2021 навчальний рік буде Роком математики в Україні – Президент підписав Указ


678543111Президент Володимир Зеленський підписав Указ «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні». Про це повідомила Міністр освіти і науки України Ганна Новосад на Всеукраїнській конференції для вчителів математики.
«Останні 5 років для усієї освітньої спільноти було очевидно, що в Україні поглиблюється проблема з доступом до якісної математичної освіти. Ми маємо чудові результати з міжнародних олімпіад, і в цьому – величезна заслуга наших вчителів, але, на жаль, більшість дітей почали втрачати мотивацію до навчання. Очевидно, що року недостатньо, аби виправити всі проблеми з нашою математичною освітою. Але ми можемо впровадити найбільш нагальні й потрібні нашим дітям та освітянам новації, а також закріпити думку про те, що математика потрібна всім, бо вона – про наше щоденне успішне і заможне життя в сучасному світі», – відзначила Ганна Новосад.
Вона додала, що не менш важливе завдання – створення спільноти вчителів, управлінців, бізнесу та експертів, які разом працюватимуть над промоцією математичної освіти незалежно від дат Року математики чи політичних змін.
Своїм Указом Президент доручив Кабінету Міністрів України розробити та затвердити план заходів Року математичної освіти в Україні.
Документ обов'язково має передбачати:
• впровадження у навчання сучасних практико-орієнтованих засад, у тому числі з використанням ресурсів PISA, підвищення якості навчально-методичного забезпечення вивчення математики, зокрема підручників та навчальних посібників з математики;
• розроблення електронних навчальних ресурсів, спрямованих на розвиток математичної компетентності учнів, застосування математичних інструментів для розв'язання ігрових та стратегічних задач різного рівня складності;
• створення умов для забезпечення сучасного рівня викладання математичних дисциплін, зокрема із застосуванням ефективних технологій формування та розвитку математичної компетентності учнів з урахуванням кращих вітчизняних та міжнародних практик, вивчення та впровадження досвіду держав, які демонструють високі показники з математичної компетентності за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA;
• створення умов для підвищення мотивації здобувачів освіти з успішного оволодіння математичними знаннями і навичками, їх застосування у соціальній, економічній, технологічній, науковій та інших сферах суспільного життя;
• створення у закладах загальної середньої освіти умов для вивчення математики за індивідуальною програмою для учнів, які потребують додаткової підтримки в опануванні предмета;
• забезпечення належної організації запровадження з 2021 року обов'язкового зовнішнього незалежного оцінювання з математики;
• проведення конкурсів, олімпіад та інших змагань з математики, спрямованих на розв'язання математичних задач із пошуком нестандартних підходів;
• розширення можливостей для розвитку математичної компетентності учнів, зокрема через мережу математичних гуртків у закладах загальної середньої освіти, закладах позашкільної освіти, проведення літніх математичних шкіл для учнів та вчителів;
• сприяння створенню освітніх майданчиків для вивчення математики на базі публічних бібліотек. 


Відбувся семінар з вчителями Виноградівського району

345677778827 лютого 2020 року в актовій залі Виноградівської гімназії громадською організацією «Екосфера» спільно з відділом освіти Виноградівської райдержадміністрації проведено семінар з педагогічними працівниками Виноградівського району.

Під час семінару директор громадської організації «Екосфера» Катерина Станкевич-Коваль ознайомила присутніх з програмою «Зелена школа» та презентувала заходи, які плануються провести із школярами у рамках українсько-угорського проекту «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур».

Окрім того, заступником начальника БУВР р.Тиса Едуардом Осійським було презентовано сам проект #SAFETISZA.

Відділ освіти Виноградівської РДА

 

Виноградівщина

Райдержадміністрація

Поточна діяльність

Послуги

Публічна інформація

Звернення громадян

Прес-центр

president baner

anons_3

drv_baner

library

M2 UA RU 300x84

ee-banner 

fmap 1

dsvv

gadjacha linija

1111111111111

baner ghestova mova 

petition1 

1111111111111 copy

79266302 2479899622058794 7363129419289853952 o
Голова Виноградівської районної державної адміністрації
 
КІШ Василь Васильович

 
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВИБОРЦІВ!
 
original-3498738506
 
images
 
konstytucia
osvita copy
ogoloshennya
sp copy
kultura copy
rcsssdm copy
uszn copy
rcz copy copy
gk copy
lishosp copy
eko copy
365 copy
kor copy
 

Flaer Patronat 1 - -400x842

 

soc reklama

2020
Квітень
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Слідкуйте за нами на Facebook!
social facebook box blue

Хто зараз на сайті

На даний момент 74 гостей на сайті
1joomla.ru picma.ru mamentyev.ru
© 2005 - 2018 ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Адреса: 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, площа Миру, 5
тел./факс: (03143) 2-33-50    e-mail: vinrda@ukrpost.ua
При використанні матеріалів - обов'язкове посилання на джерело!
Карта сайту